‘Poemes per telèfon’ és una original iniciativa que va néixer per celebrar la diada de Sant Jordi l’any passat celebrada en plena pandèmia i que va acostar la poesia a casa de persones que estaven soles i que no van poder gaudir de la diada literària a causa de les restriccions sanitàries.

Més de 200 voluntaris i persones van sol·licitar participar en la iniciativa convertint la proposta en tot un èxit. El promotor d’aquesta campanya va ser en David Velasco, actor i director teatral.

Ara les biblioteques de Montcada i Reixac ens afegim a la segona edició d’aquesta iniciativa ajudant en l’organització i oferint els nostres telèfons a totes aquelles persones voluntàries que ho necessitin.Tant si vols fer-te voluntari com si desitges que algú et truqui per a recitar-te poesia a ‘Poemes per telèfon’ caldrà omplir aquest formulari, a més a més de poder fer-ho també presencialment o bé per correu electrònic (b.montcada.em@diba.cat)