Des de les Biblioteques de Montcada i Reixac tornem a posar en marxa els concursos ‘La Travessa dels Goya”, “La Travessa dels Gaudi” i “La Travessa dels Oscar”.

El primer d’ells, el dels Goya, ja està en marxa i es pot votar fins el dissabte 12 de febrer a les 13.30h, dia en que es celebrarà la gala de lliurament de premis. Per a tots tres concursos es podrà votar només una vegada omplint una butlleta física, que trobareu a les dues biblioteques del municipi (Elisenda i Can Sant Joan) o bé en línia a través d’una butlleta virtual. En el cas de la ‘Travessa dels Goya’ és aquesta.

Els premis consistiran en:

• 1er PREMI: 4 pel·lícules en DVD, 1 CD de música, 1 llibre
• 2n PREMI: 2 pel·lícules en DVD + 1 llibre

“La travessa dels Gaudí” començarà el dimarts 15 de febrer i “La travessa dels Oscar” el dimarts 8 de març. La dinàmica i els premis dels tres concursos serà el mateix.