El proper dijous 1 de desembre a les 18 h la Biblioteca Elisenda acollirà un taller de diorames a càrrec de Joan Condal per a tota la família. Els participants construiran un pessebre de petit format, un món en miniatura que ens sorprendrà a tots i totes.

Si vols participar-hi, fes la teva inscripció a través d’aquest formulari. També pots inscriure’t per telèfon o presencialment.

Qui ho vulgui podrà assistir a la conferència: “La tècnica del diorama, amb elements naturals del nostre entorn”, on es donarà a conèixer el procés creatiu d’una obra artística, el dia 17 de novembre a les 18 h a la Biblioteca Elisenda. No és necessari assistir a la xerrada per participar en el taller.

Així com pel taller familiar cal inscripció prèvia, la xerrada és d’accés lliure.