Activitats per celebrar el Dia Internacional del Llibre Infantil

El proper dimarts 2 d’abril es conmemora el Dia Internacional del Llibre Infantil i a les biblioteques de Montcada i Reixac hem organitzat dues activitats amb motiu d’aquesta efemèride.

A la biblioteca Can Sant Joan, a les 18h intentarem aconseguri un repte: el major nombre d’infants llegint alhora.

Primer de tot explicarem els contes “La caputxeta lectora” i “La llibreria voladora d’en Franklin”, contes que fan venir ganes de llegir i que agraden fins i tot a les noies i nois més grans! I tot seguit, escollireu un llibre, seureu còmodament i… sonarà el xiulet!

Durant 5 minuts tots els participants hauran d’estar llegint. Anima’t!

Formulari d’inscripció.

A la biblioteca Elisenda a les 17.30h farem l’activitat ‘Vesteix-te de conte’, on proposarem als nens i nenes que vinguin que es caracteritzin d’algun dels personatges dels seus llibres preferits. Sols, en parella …, recrearem una escena  representativa del conte i ens farem una divertida “selfie”.

Aquesta activitat és una de les propostes que ha fet el Consell Català del llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT)