Ampliació del termini per a participar a la iniciativa ‘Les escriptores donen la cara’

Les Biblioteques de Montcada i Reixac, juntament amb la Regidoria d’Igualtat, Feminismes i LGTBI i la de Participació Ciutadana engeguen el procés participatiu “Les Escriptores donen la cara” amb l’objectiu d’identificar i donar visibilitat a les dones escriptores presents al fons bibliogràfic d’ambdues biblioteques.

Es seleccionaran un total de 10 escriptores de les quals es faran cartells de gran format, amb una fotografia, el nom i una frase de cada autora que es penjaran mensualment a la Biblioteca Elisenda de Montcada a mode de sensibilització i visibilització.

Amb motiu de la sitaució actual, s’ha ampliat el termini per participar. Tens fins el 31 de maig per fer-ho.

Participa-hi!

Virginia Woolf