Com accedir a In-edit

IN-EDIT és una xarxa internacional de festivals de cinema relacionats amb el documental musical.

Des de la seva creació el 2003, IN-EDIT ha organitzat 36 edicions en diferents països del món, exhibint més de 600 documentals musicals i mobilitzant més de 80.000 espectadors.

Documents musicals en línia. In-edit TV

La Xarxa de Biblioteques Municipals us ofereim el servei gratuït de visionament de documentals musicals mitjançant l’accés a IN-EDIT TV,  la plataforma de visionat online del Festival IN-EDIT, exhibint el més destacat del documental musical des de l’any 2003. Hi trobareu una àmplia representació de títols de passades edicions del festival i també novetats exclusives.

Si teniu el carnet d’usuari de Biblioteques de la XBM podreu accedir al nou recurs electrònic

In-Edit TV, des del catàleg Aladí o des del menú “Coneixements – Documentals musicals en línia” de la Biblioteca Virtual.

Una petita part dels vídeos estan exclosos d’aquest servei al ser per pagament; els títols s’identifiquen perquè porten una icona amb preu.

Per al visionat complet dels documentals de catàleg de la plataforma, t’has de validar amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals , a partir del número de carnet de biblioteca i el  teu PIN (Recordeu que inicialment el PIN és la data de naixement (ddmmaaaa) ).

Accés a In-edit