El Concurs de Fotografia de la Serralada de Marina ja té guayadors

Un total de 59 persones, 23 més que l’any passat, han participat a la darrera edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina, convocat pel Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina, integrat a la Biblioteca Elisendade Montcada, i el Consorci del Parc de la Serralada de Marina i amb la col·laboració de l’entitat Afotmir.

El certàmen ha rebut més de 200 fotografies de natura en les tres categories: fauna i flora, paisatge i patrimoni. Un augment molt significatiu respecte al de l’any anterior, que va ser de 113 imatges.

Primer premi de la categoria ‘Fauna i flora’ per a Antonio Garballo amb la fotografia ‘Ostentació de poder’

Ostentació de poder

Primer premi de la categoria ‘Paisatge’ per a Daniel Górgora amb la fotografia ‘Dominant el Vallès’

Dominant del Vallès

Primer premi de la categoria ‘Paisatge’ per a José Antonio Ríos amb la fotografia ‘Creu’.

Creu

L’exposició amb les imatges guanyadores es podrà veure a la Biblioteca Elisenda del 30 de novembre del 2020 al 7 de gener del 2021. Enguany, per motiu de les mesures sanitàries per la pandèmia de la Covid-19, no es podrà fer el ja tradicional lliurament de premis.

Més informació sobre el centre de documentació del Parc de la Serralada de Marina