El mir@llibres dobla la participació

Fomentar l’hàbit de la lectura entre els més petits i donar a conèixer el fons infantil de les biblioteques és l’objectiu del certamen Mir@llibres que enguany ha celebrat la seva cinquena edició amb rècord de participació.

En aquesta edició han participat un total de 117 nens i nenes de les dues biblioteques del municipi: Can Sant Joan i Elisenda. Aquesta xifra suposa gairebé el doble de l’edició anterior, on van participar 64 infants.

Cada participant del concurs havia de superar el repte de llegir un mínim de 6 llibres des de novembre i fins a finals de maig per poder aconseguir el títol de ‘mir@llibres’. En total, han aconseguit el repte 68 infants, una xifra també molt superior a la de l’any passat, que va ser de 37.

En aquesta edició han participat nens i nenes de 5 anys, la més petita, a 12 la més gran i entre tots els participants han llegit un total de 773 llibres.

El proper divendres 14 de juny tindrà lloc la festa de cloenda del concurs amb un berenar pels participants, un taller de circ a càrrec de l’associació Perifèrica i el lliurament de diplomes. L’esdeveniment serà a les 18h a la biblioteca Elisenda.