Què podeu fer a les biblioteques?

Fotografia de laveu.cat

Mica en mica anem recuperant els serveis de la biblioteca d’acord amb les fases de desescalada i les indicacions del Ministerio de Sanidad.

Des del dilluns 15 de juny tenim una sala a la Biblioteca Elisenda de Montcada per la consulta els documents exclosos de préstec, amb un aforament d’un terç de la sala. També podeu venir a fer ús de l’ordinador d’Internet I+ i del servei Biblioprint per imprimir.

Aquests servei requereixen demanar cita prèvia a través del formulari, trucant al 934 925 959 o per correu electrònic (b.montcada.em@diba.cat).

Tant a Elisenda com a Can Sant Joan, podeu continuar demanant llibres en préstec, però encara no es podreu accedir lliurement a la col·lecció i romandran tancades la resta de sales i aules de treball. Si necessiteu ajuda per triar, podeu consultar el catàleg Aladí o la secció “T’ajudem a triar?” del nostre blog.

També, des de dilluns 22 de juny i fins el 6 de juliol ja es pot estudiar a la Biblioteca Elisenda de Montcada i s’han obert les aules d’estudi.

·         Hi ha dues aules d’estudi amb aforament limitat: una diürna (9 a 14h) i una nocturna (20:30h a 00:30h). En tots dos casos s’hi accedirà per l’entrada del Passatge Menorca.

·         Quin serà l’horari d’estudi a les biblioteques? A Elisenda de 15.30 a 20.30h (fins el 15 de setembre)  i a Can Sant Joan de 9 a 14.30h (fins al 15 de setembre, excepte agost que aquesta biblioteca romandrà tancada)

Pel que fa a la sala infantil, continuaran tancades fins a nou avís per tal d’evitar el risc d’infeccions.

L’Ajuntament també recorda la importància de seguir les normes de seguretat i prevenció establertes per lluitar contra la pandèmia de la COVID-19, com portar mascareta, guants i bossa i mantenir la distància mínima de dos metres amb altres persones.

Més informació en aquest enllaç.