Fira del Llibre Infantil i Juvenil

Ja saps que ens espera a Montcada el 23 de febrer?

La biblioteca Elisenda de Montcada serà l’espai que acollirà la primera Fira del Llibre Infantil i Juvenil al municipi en el marc de la celebració de l’any de la Literatura Infantil i Juvenil.

La Fira estarà oberta de 11 a 14h i de 10 a 20h i podreu gaudir de moltes propostes interessants, com ara un taller de contes i titelles, presentacions de llibres, hores del conte o una taula rodona sobre joves creadors de Montcada, entre d’altres.

Durant tot el dia, la biblioteca també acollirà una fira de llibres, una mostra de professionals de la il·lustració, taller de dibuix en directe, un photocall, un taller de disfresses, espais de lectura i dinamització de la companyia Teatrada Musical, que representarà personatges fugits dels contes.

Aquest és el programa. Us esperem!

11h. Obertura de la Fira

11.15 – 13h. Hi havia una vegada… un taller de contes i titelles, a càrrec de Ester Banyoles Villanueva

11:30h. Presentació del llibre: Monstruari, amb Mercè Bagaria, Ferran d’Armengol i Sergi G. Oset. Edicions SECC.

12h. Contes i cançonetes de Fira per a menuts amb Rosa Fité.

12:30h. Presentació del llibre: Liliana, d’Apel·les Mestres, amb actualització del text de Teresa Duran. Taula rodona amb Teresa Duran, Àuria G. Galcerán (assessora pedagògica, Jordi Vila Delclòs, autor del pròleg) i un recital. ING Edicions.

13:15h. Presentació del llibre: Hariiro no neko / El gato gris, de Laia Mullor Jordan.

17h. Joves creadors de Montcada: taula rodona amb adolescents i joves creadors.

17h. Presentació del llibre: Viu Les Maleses amb l’Alícia i l’Orisos, Mercedes Duran directora del Museu Municipal de Montcada i Reixac.

17:30h. Presentació del llibre: Així de cop i volta… sense avisar i per sorpresa, de Gemma Garcia Vilardell.

17-20h. Llegir amb els 5 sentits: espai d’experimentació de la lectura.

18h. Contes desexplicats, a càrrec de Vivim del Cuentu.

18h Presentació de la saga de llibres Kadingir, de Joan Llongueras, Mercè Masnou i Helena Sales.