Història amb crispetes: “Imaginaris africans”

L’any 1920, en plena postguerra, els imperis europeus intensifiquen l’enviament de colons a les seves colònies africanes, on s’havien generat expectatives d’una vida millor. Un segle més tard són africans i africanes qui emprenen el viatge cap a Europa per aconseguir allò que el seu lloc d’origen no els pot oferir.

Amb aquesta xerrada veurem com el cinema ha reflectit aquests dos fluxes de població entre Europa i Àfrica, i de ben segur que ens sorprendrem de la pervivència d’imaginaris colonials dècades després de la fi del colonialisme.

Aquesta activitat anirà a càrrec d’Albert Farré i el Rafael Crespo del Centre D’Estudis Africans i Interculturals (CEAi).

Serà el dilluns 19 d’octubre a les 19h a la Biblioteca Elisenda i per assistir és imprescindible fer inscripció prèvia.