La Biblioteca de Can Sant Joan, exemple de bones pràctiques

Des de l’equip de les biblioteques estem molt contents perquè la fotografia d’una activitat feta a la Biblioteca de Can Sant Joan ha estat seleccionada per formar part de la galeria ‘Les millors pràctiques de biblioteques mundials’, que organitza l’Associació American Library (IRRT) amb l’objectiu de destacar els programes de biblioteques d’arreu que treballen per la promoció de la justícia social i la inclusió.

La selecció d’aquesta imatge consolida les noves línies de treball iniciades en els últims anys, i és que com sabeu, les biblioteques no només som espais de coneixement, sinó també de cohesió social.

La imatge correspon a una de les sessions de contes que va acollir l’equipament el 2019 en col·laboració amb l’Espai Familiar Mentrestant. Aquest servei és un projecte educatiu per a infants des dels quatre mesos fins als tres anys i les seves famílies, que pretén millorar les competències socials i educatives dels pares i mares i afavorir el procés de desenvolupament cognitiu i relacional dels infants.