La biblioteca Elisenda celebra els 10 anys

A la Biblioteca Elisenda de Montcada celebrem el 10è aniversari i ho fem amb una festa. Serà dijous 28 de març a les 19h.

Eugenia González La Rosa ens presenta “Lectorant”, un monòleg teatral creat per a ser representat en biblioteques i adreçat als amants dels llibres i de la lectura.

“Lectorant” és una comèdia sobre com la tecnologia modifica els nostres hàbits lectors i fa que “llegir com abans” sigui cada dia més difícil per a moltes persones.

Amb molt d’humor, voluntat divulgativa i una energia desbordant la protagonista ens portarà de viatge a les millors pàgines de la literatura universal, a les profunditats del nostre cervell i a les avingudes lluminoses dels temps moderns.

Si creus que la tecnologia és una meravella, però a estones voldries que el mòbil desaparegués de la teva vida, et convidem a “Lectorant”, un cant d’amor a la Literatura, a la lectura…i a la vida real, que espera ser viscuda en primera persona.

Recordeu dijous 28 de març a les 19h a la biblioteca Elisenda de Montcada. L’entrada és gratuïta. Vine!

A més divendres 29 també tindrem una sessió de conta contes per celebrar aquest aniversari. Serà amb la Mercè Martínez d’un Conte al Sac.

Divendres 29 de març a les 18h.