Pinta amb aquarel·les amb la Laia Mullor

Fa uns dies vam tenir el privilegi de comptar amb la il·lustradora Laia Mullor al nostre Instagram Live. Ens vam estrenar en un ‘directe a dos’ i vam poder parlar amb la Laia sobre els seus dos contes ‘Gato Gris. Un camino de luces flotantes’ i ‘Iro No Michi. La leyenda del Monte Haku’.

Vam tenir la sort de poder escoltar el seu primer conte explicat per la pròpia Laia amb il·lustracions originals i fetes especialment per aquesta ocasió.

A més a més, la Laia ens va ensenyar algunes tècniques per aprendre a pintar amb aquarel·les i fer el nostre propi conte. Tot i que era una activitat pensada per nens i nenes, són molts els adults que ens han fet arribar les seves ganes de posar-se a pintar després del taller de la Laia!

I ara, la sopresa! Hem quedat que a la tornada a la normalitat, quan la biblioteca estigui oberta, tots aquells que hagueu fet un conte amb algunes de les tècniques que us estem explicant aquest dies a través d’Instagram Live, podreu portar-los i amb tots els que tinguem, més les il·lustracions de la Laia, farem una exposició preciosa per donar la benvinguda a la biblioteca.

Recordeu que teniu tots els vídeos al nostre canal de youtube. Podeu recuperar tècniques i començar a crear!