Presentació del llibre ‘Tratado de la involución’

El proper dimecres 5 de febrer la biblioteca Elisenda acollirà la presentació de la primera novel·la de l’Esther Valero, ‘Tratado de la involución’, una distòpia ambientada en un món on totes les empreses estan controlades per una mateixa organització. El sistema capitalista, totalment desbocat, ha arrasat amb tot i la humanitat està en mans d’una única família l’objectiu de la qual és crear el món perfecte.

L’Esther Valero va passar aquesta setmana pel programa de ràdio de les biblioteques ‘ Signatura 020’ i amb ella vam parlar del llibre,  del seu bloc ens va recomanar el llibre ‘La felicitat d’un pollastre a l’ast’ de Marta F. Soldado i ens va confirmar que el cotxe continua sent el seu lloc fetitxe per escriure.

Us deixem el podcast del programa i us animem a venir dimecres 5 de febrer a les 19h a la biblioteca Elisenda.

Esther Valero, Gisela Ruiz i Anabel Torres a Signatura 020