Quan i com reobrirem les biblioteques de Montcada?

El proper dimarts 2 de juny les biblioteques de Montcada i Reixac tornarem a obrir les nostres portes.

Qui vulgui un document en préstec haurà de demanar cita prèvia per telèfon, correu electrònic o mitjançant uns formularis web preparats per a l’ocasió. Només es podrà sol·licitar material disponible a les biblioteques de Montcada i Reixac. El retorn dels document en préstec únicament es farà mitjançant les bústies de retorn que hi ha a l’entrada de cada una de les biblioteques.

Els horaris tampoc no seran els habituals perquè s’adaptaran a les instruccions i a les recomanacions de les autoritats sanitàries i bibliotecàries.

També s’han modificat els espais per garantir la seguretat de la ciutadania, tot creant espais de circulació per obtenir la distància de seguretat. Durant aquesta fase, no es podran utilitzar els lavabos ni les sales de consulta i estudi i tampoc no es podrà accedir lliurement als documents.

D’altra banda, continuarem oferint les activitats virtuals a les xarxes socials que venim fent des de l’inici del confinament, com ara contes, entrevistes, xerrades, tallers, clubs de lectura i recomanacions literàries, etc.

Els horaris durant aquesta fase seran:

Elisenda

Dilluns, dimecres i divendres de 16 a 20h
Dimarts i dijous de 9 a 13h

Can Sant Joan

De dilluns a dijous de 16.30 a 20h
Divendres de 8.30 a 12h

Us deixem l’enllaç al formulari per demanar documents amb cita prèvia i altres informacions d’interès:

Formulari per demanar cita prèvia:

Tutorial plataforma ebiblio.

Enllaç al catàleg aladi.