Què passa amb els documents que tinc en préstec?

Com a mesura per contenir l’expansió del COVID-19, des del passat divendres 13 de març i fins a nou avís les Biblioteques i Bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona romandran tancades. En relació a aquest tancament tingues en compte el següent:

• Els documents que tens en préstec pots conservar-los a casa fins que les biblioteques puguin reobrir. Ampliem el termini de retorn dels documents prestats fins al 21 d’abril (excepte en el cas d’aquells documents que ja estaven reclamats). Si reps algun avís de retorn de documents, no en facis cas durant aquest temps.
  • Ampliem el termini per recollir els documents reservats fins al 21 de maig.

Recorda que durant aquests dies, i com sempre, pots gaudir dels servei de préstec digital d’eBiblio (llibres, revistes i pel·lícules), així com dels continguts digitals de la Biblioteca Virtual.

A més, si no tens el carnet de @bibliotequesxbm i vols gaudir d’eBiblio, ara pots! Sol·licita’l via web i gaudeix durant 3 mesos dels serveis virtuals. bit.ly/carnet_XBM. Quan obrim, passa per una #biblioteca i recull el carnet físic per gaudir dels serveis presencials.

Et pots mantenir actualitzat sobre aquestes qüestions a través de les nostres xarxes socials (@bibliotequesXBM), així com del portal Biblioteca Virtual

Recomanem que t’informis de l’actualitat del coronavirus a través de fonts oficials i que segueixis les indicacions de les autoritats sanitàries.