Restriccions previstes per la Covid-19

Avui han entrat en vigor les noves mesures que s’han d’aplicar a tota Catalunya durants els propers 15 dies.

Us deixem aquestes preguntes freqüents sobre el servei de les biblioteques de Montcada i Reixac.

Les biblioteques estan tancades?

No. Estan obertes en el seu horari d’hivern:

Biblioteca Elisenda
Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 15 a 20.30h
Dijous de 9.30 a 13.30h i de 15 a 20.30h
Dissabte de 10 a 14h

Biblioteca Can Sant Joan
Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 15.30 a 20.30h
Dimarts de 10 a 14h i de 15.30 a 20.30h
Dissabte de 10 a 14h

Es pot accedir a la col·lecció i a les sales?

No. Les biblioteques estan obertes però només pel servei de préstec.

Cal cita prèvia per reservar un document?

No cal. Podeu venir a la biblioteca directament, però si us és més còmode ens podeu demanar amb anterioritat quins documents voleu i us els tindrem preparats per a quan vingueu a recollir-los.

El formulari de cita prèvia és aquest.

Com puc reservar un document des de casa?

Ho pots fer per telèfon (els teniu al peu d’aquest blog), pel formulari de cita prèvia o pel mateix catàleg aladí a l”Espai Personal’.

Quant de temps estan els llibres en quarantena?

La quarentena continua sent de 48h.

Puc demanar llibres d’altres biblioteques?

Sí. El servei de préstec interbibliotecari continua. Recordeu que aquest servei s’ha de demanar presencialment a la biblioteca i té un cost d’1,5 euros per document.

Com puc retornar els documents?

La devolució dels documents continua sent a través de les bústies de devolució.

Què passa amb les activitats?

Les activitats presencials queden suspeses, però continuarem amb la programació d’activitats online. En aquest enllaç la podeu consultar.

Recordeu que quan vingueu a agafar documents en préstec heu de respectar les mesures de seguretat i higiene:

• Mascareta obligatòria a partir de 6 anys, segons les indicacions establertes per la Generalitat de Catalunya
  • Higiene de mans: desinfecteu-vos les mans amb gel abans d’entrar a la biblioteca.
  • Distància social: respecteu la distància d’1,5m.