Volem estar més a prop teu!

Com sabeu, per ara no podeu accedir a les sales per consultar els documents i triar aquells que més us interessen i som conscients que per a molts de vosaltres és complicat fer la tria sense poder veure els llibres, les pel·lícules, etc i per això hem posat en marxa algunes iniciatives.

Quines són?

Packs sorpresa. A partir d’aquesta setmana us prepararem packs de llibres i pel·lícules sorpresa de diferents temàtiques. Així, podreu venir a les biblioteques i demanar, per exemple, un pack de novel·la negra, un pack de sèries + llibres infantils de por o un pack d’àlbums il·lustrats + pelis de comèdia. Per exemple. El que hi haurà a l’interior d’aquesta packs serà una selecció de títols que farem entre tot l’equip amb moltes ganes i il·lusió per encertar en la tria!

Recomanacions en directe per IGTV. (Instagram Live). Tots els dimecres de juliol a les 18h, us recomanarem llibres al nostre Instagram: per infants, novetats, per llegir a la platja, etc. Començarem aquest dimecres, 1 de juliol amb la directora de la biblioteca Elisenda Gisela Ruiz. Què ens recomanarà?

Apartat al blog. També hem obert la secció ‘t’ajudem a triar’ al nostre blog on podreu veure diferents seleccions amb la idea que us sigui més fàcil poder decidir què demanar-nos en préstec. Trobareu recomanacions de novel·la negra, àlbums il·lustrats, novel·les policíaques, biografies, novel·les i llibres feministes, pel·lícules per riure i desconnectar, etc.

Us animem a consultar-lo i esperem inspirar-vos i ajudar-vos a fer una bona tria.