XI edició de la Trobada de Col·leccionistes de Punts de Llibre

El proper dissabte 4 de maig la Biblioteca Elisenda de Montcada acull la XI edició de la Trobada de Col·leccionistes de Punts de Llibre de Montcada i Reixac. La parada estarà al costat de l’entrada de la biblioteca, a l’Àgora de l’edifici Montcada Aqua, de 10:30 a 13:30h.

Podeu venir a intercanviar punts de llibre i aconseguir nous models per a la vostra col·lecció. A més, als participants se’ls obsequiarà amb el punt commemoratiu, dissenyat especialment per a aquesta trobada, en aquest cas, dedicat a l’any de la literatura infantil i juvenil.

Ja tindrem els punts guanyadors de la darrera edició del concurs Guanya’t un punt, organitzat per la Regidoria de Cultura i les Biblioteques de Montcada. Recordeu que podeu aprofitar també per veure l’exposició de tots els punts participants, ubicada a la Biblioteca Elisenda.

Us esperem!!