Al nostre racó ‘Fake News’ ara és el torn de les que giren al voltant de la Covid-19 i les vacunes.

Tant a la biblioteca Elisenda com a la de Can Sant Joan trobareu una mostra amb diverses notícies falses aparegudes als mitjans en els últims mesos.

A més, trobareu informació veraç de fonts oficials.

També podeu consultar la mostra virtualment en aquest enllaç.

Davant l’allau d’informació que actualment circula per Internet, és més fàcil caure en un parany i donar per verdadera una notícia que no ho és.

Des de les biblioteques de Montcada i Reixac volem contribuir a prendre consciència d’aquest perillós fenòmen, conèixer en què consisteix i donar-vos eines per poder combatre la desinformació. Una societat ben informada és una societat més lliure i democràtica i una ciutadania més lliure i amb un major esperit crític.

Podeu consultar tota la informació relacionada amb les Fake News que estem fent des de les biblioteques en aquest apartat que hem obert al blog.