El proper 24 de maig es commemora el Dia Europeu dels Parcs i en el marc d’aquesta efemèride, des de les biblioteques us proposem aquest mes tres activitats, dins del projecte ‘Parcs i biblioteques’.

Les activitats són les següents:

Divendres 14 de maig, a les 18h, ‘Contes Naturals a Cau d’Orella’, a càrrec de la Gemma García Vilardell, per a infants fins a 10 anys. Serà a la Biblioteca Elisenda i per a participar cal inscripció prèvia.

Dimarts 25, a les 18h, ‘Fem un hotel d’insectes’, activitat adreçada al públic familiar. Serà a la Biblioteca Elisenda i per a participar cal inscripció prèvia.

‘Dibuixem el Parc de la Serralada de Marina’. Fins el 15 de juny també podeu participar en aquesta proposta. Fes un dibuix d’algun indret del Parc, fes-li una fotografia i ens l’envies per correu electrònic a: parcsibibliosserraladamarina@gmail.com.

També ens la pots portar a la biblioteca i nosaltres l’escanejarem.

Amb tots els dibuixos rebuts farem un vídeo que difondrem a les nostres xarxes socials.

El projecte ‘Parcs i biblioteques‘ té com a objectiu animar-nos a conèixer el territori, així com el patrimoni natural i cultural del nostre entorn.

Documentals, xerrades, tallers i visites guiades organitzades per les biblioteques públiques dels municipis establerts en cada zona d’influència dels Parcs Naturals t’aproparan la lectura i la natura.

Aquesta iniciativa és un compromís de col·laboració entre la Gerència de Serveis de Biblioteques i la Gerència de Serveis d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona, que es desplega a les biblioteques del Maresme, Vallès Occidental, Collserola i del territori del Montserratí.

Més informació.