La Biblioteca Elisenda acollirà el proper dimarts 8 de juny de 2021 la 1a Jornada d’Àlbum Il·lustrat  impulsada pel Bib.botó,  Grup de Treball de Biblioteques Infantils i Juvenils del COBDC, amb el suport de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i la Diputació de Barcelona.

L’objectiu d’aquesta jornada és analitzar la producció d’àlbums il·lustrats per valorar els seus destinataris i revisar la seva classificació a les nostres biblioteques públiques i escolars.

La jornada serà presencial, amb aforament limitat i amb inscripcions, que ja estan completes. Començarà a les 9 h amb les acreditacions i la benvinguda per part de la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, Maria Rosa Borràs. Tot seguit la primera sessió teòrica: “Què fa un àlbum com tu en un lloc com aquest?”, a càrrec de l’Anna Juan, doctora en Antropologia Social i Cultural i Màster en Llibres i Literatura Infantil i la Piu Martínez, bibliotecària de formació que ha treballat com a documentalista, llibretera i editora i que actualment es dedica al món de l’edició i la comunicació editorial.

Posteriorment, també al matí, hi haurà una taula rodona amb l’editora Ariadna Squilloni, la llibretera Linsabel Noguera i la bibliotecària Anna Farrés.

Per la tarda els participants tindran diferents espais de diàleg i una posada en comú, amb la que conclourà aquesta primera Jornada d’Àlbum Il·lustrat.