El nou club de lectura feminista de la Biblioteca Elisenda us convida a parlar de llibres i de literatura des d’una mirada feminista.

Com funciona un club de lectura? Us proposem un títol per llegir cada mes i us convoquem a una reunió posterior per comentar tot allò que us hagi suggerit el llibre triat.

Les tertúlies estan conduïdes per la Sherezade Bardají, que s’encarrega d’obrir el diàleg i aportar informació d’interès sobre l’obra.

El propòsit no és fer una anàlisi exhaustiva de la lectura sinó afavorir l’intercanvi d’opinions i punts de vista.

Aquest club serà presencial i es farà un dijous al mes a la Biblioteca Elisenda. El títol que obrirà l’activitat és “Tierra de mujeres”, de Maria Sánchez, el proper 17 de novembre a les 19h.

Si us ve de gust participar, ja podeu passar per la biblioteca a agafar el llibre en préstec!

Més informació i inscripcions.