El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina arriba a la 10a edició. Enguany, el certamen renova les categories que passen a ser Fotografia de natura, fotografia nocturna i fotografia de patrimoni històric, de l’àmbit del Parc. El període per participar-hi finalitza el 2 de juny i hi ha un premi de 100 euros per a cada categoria i un premi de 300 euros per a la millor col·lecció.

Només es pot presentar una imatge per categoria i cada participant pot optar únicament a un premi. La millor imatge de cada categoria es premia amb 100 euros i hi haurà un premi de 300 euros a la millor col·lecció. Per participar, s’han d’enviar les imatges a través del portal concursfotografic.cat i omplir les dades que s’hi demanen abans del 2 de juny a les 23.59 h, moment en què es tanca el concurs.

Més informació i bases del concurs.