En el marc del projecte “Parcs i biblioteques…naturalment!”, la Biblioteca Elisenda acull una sèrie d’activitats dedicades a les papallones: dues adreçades al públic infantil i una altra a joves i adults:

Taller infantil

El dijous 25 a les 18h es farà un taller de manualitats “Fem papallones diverses”. Els participants faran papallones de paper. A càrrec de personal de la biblioteca i adreçat a infants a partir de 5 anys.

Per aquesta activitat cal inscripció prèvia.

Laboratori de lectura

El dimecres 31 a les 18h a càrrec de personal de la biblioteca i adreçat a infants a partir de 5 anys.

Laboratori infantil per donar a conèixer el llibre “El taller de les papallones”, així com àlbums il·lustrats i còmics de qualitat protagonitzats per insectes. Els nens es posaran a la pell d’un dissenyador per a conèixer el procés creatiu d’inventar nous objectes. A partir del joc de dissenyar insectes, tot mirant llibres documentals, reflexionar sobre la bellesa dels elements de la natura.

Per aquesta activitat cal inscripció prèvia.

Xerrada per a joves i adults

El dia abans del laboratori, dimarts 30 a les 19h, es farà la xerrada “el color de les papallones”.

Per a moltes persones l’atractiu de les papallones ha estat sempre els colors i dibuixos alars. Però sovint se’ns plantegen algunes preguntes: Per què aquests colors? Què són? Tenen els mateixos colors mascles i femelles?

En aquesta xerrada es respondran aquestes i moltes altres preguntes al voltant de les ales de les papallones, entrant en un microcosmos que us descobrirà nous móns, un univers de colors.

A càrrec de Joan Condal, qui també inaugurarà una exposició a la Casa de la Vila (C. Major, 38) el 9 de maig a les 19h: “El món de les papallones”. La mostra es podrà visitar fins el 28 de maig.