Aquest any, a la Biblioteca Elisenda de Montcada engeguem el Club Ficció en joc, que feia anys estàvem esperant.

El Club Ficció en joc és un espai de descoberta, de joc compartit, pensat per donar a conèixer videojocs no comercials, de qualitat, com a formes culturals d’oci.

En aquest camp, ja hi ha un bon grapat de biblioteques que hi treballen i ens sumem a elles. Durant aquest curs hem participat en el grup de treball Ficció en joc Lab, tot descobrint, jugant, analitzant i compartint videojocs amb la finalitat de formar-nos per oferir bons recursos a infants, joves i famílies.

Comencem a caminar al costat d’altres biblioteques de la mà de Lucas Ramada Prieto (que ens ha ficat en aquest embolic, gràcies!) fem un pas endavant per donar resposta als comportaments, les necessitats i els hàbits de consum cultural emergents en la societat actual.

Aquest mes de març posem en marxa una prova pilot i us convidem a participar! Farem 3 sessions en dilluns a la tarda, adreçades a infants de 9 a 12 anys. Les places són limitades i us podeu inscriure al formulari d’inscripció.

Seran l’11 de març, 15 d’abril i 13 de maig de 17.30 a 18.30 h.

No us ho perdeu!