Les biblioteques de Montcada i Reixac han incorporat recentment un volum important de llibres de diferents temàtiques gràcies a la subvenció per a l’adquisició de llibres del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

En total, s’han adquirit documents per valor de 16.000 euros, entre les dues biblioteques del municipi: la biblioteca central urbana, Elisenda, i la de proximitat, Can Sant Joan, al barri del mateix nom.

Entre les adquisicions, s’ha incorporat llibres de coneixements, tant infantils com per a persones adultes, títols d’infantil com ara “Daniela la pirata“, de Susanna Isern, “L’arbre vermell”, de Shaun Tan, “Perdut a la ciutat“, de Sydney Smith o “Una nit fora“, de Ho Baek Lee i novel·les com ara “Purgatorio“, de Jon Sistiaga, “Lugar seguro“, de Isaac Rosa o “Pan de limón con semillas de amapola” de Cristina Campos, entre molts altres.