La Biblioteca Elisenda de Montcada acull el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina. Aquest espai ofereix un servei bibliogràfic i documental adreçat a la recerca científica, planejament i gestió que es realitza en l’àmbit d’aquest espai natural.

Amb l’objectiu de fer més accessible aquest fons i donar-lo a conèixer, s’ha incorporat al blog de les biblioteques un apartat específic amb tots els documents de la col·lecció. Aquest espai inclou les portades, títols, autor/a i el corresponent enllaç al catàleg aladi dels més de 150 documents que formen el fons, entre llibres, treballs d’investigació, itineraris o contes, entre d’altres. Tots els documents estan vinculats al Parc de la Serralada de Marina, que abasta els municipis de Montcada i Reixac, Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Tiana i Sant Fost de Campsentelles. L’apartat s’anirà actualitzant de forma continuada incorporant tots aquells documents nous que vagin ampliant la col·lecció.

La documentació també es pot consulta en l’horari habitual de la Biblioteca Elisenda, a la primera planta de l’equipament.