LECXIT és un programa de la Fundació Bofill que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. Des del projecte tenen el repte de garantir que tot l’alumnat finalitzi l’etapa de primària amb un nivell de competència lectora que els asseguri el seu desenvolupament educatiu i social.

Per fer-ho compten amb una xarxa d’ Espais Lecxit (centres educatius, biblioteques i entitats socials) a més de 100 municipis on més de 1.900 persones voluntàries acompanyen setmanalment un infant per fer de la lectura una experiència divertida i apassionant.

T’apassiona la lectura i el tracte amb els infants?

Tens una hora disponible els dilluns entre les 17 i les 19h per venir a la Biblioteca Elisenda?

No cal experiència prèvia, només compromís i ganes de ser part d’un canvi!

Només cal que t’apuntis en aquest enllaç. T’hi esperem!!

Per a qualsevol dubte pots enviar un correu electrònic a: b.montcada.em@diba.cat