El proper divendres tornarem a celebrar una diada de Sant Jordi diferent marcada per les restriccions que marca la pandèmia.

En aquest cas, des de les biblioteques de Montcada i Reixac us oferirem al llarg de tota la setmana recomanacions de diferents temàtiques i per diferents edats:

• Dilluns 19: Infantil
  • Dimarts 20: Novel·la i assaig (adults)
  • Dimecres 21: Juvenil
  • Dijous 22: Novel·la històrica i assaig (adults)
  • Divendres 23: Novel·la policíaca (adults)

Serà per Instagram Live cada dia a les 18h en directe a càrrec de la Gisela Ruiz, la Isabel Pérez i la Inma Rodríguez.

Després de cada directe us deixarem un post en aquest mateix blog amb la informació dels llibres recomanats: títol, autor, portada, editorial i enllaç al cataleg aladí.

‘Poemes per telèfon’ és una original iniciativa que va néixer per celebrar la diada de Sant Jordi l’any passat celebrada en plena pandèmia i que va acostar la poesia a casa de persones que estaven soles i que no van poder gaudir de la diada literària a causa de les restriccions sanitàries.

Més de 200 voluntaris i persones van sol·licitar participar en la iniciativa convertint la proposta en tot un èxit. El promotor d’aquesta campanya va ser en David Velasco, actor i director teatral.

Ara les biblioteques de Montcada i Reixac ens afegim a la segona edició.