Aquesta acció forma part del programa d’activitats a Montcada i Reixac per difondre el llegat de l’autora, de la qual enguany es commemora el centenari del seu naixement.

Nou espais municipals mostren versos de la poetessa i artista Felícia Fuster, concretament l’Àgora de Montcada Aqua, el mateix Aqua, les biblioteques Elisenda de Montcada i Can Sant Joan, la Casa de la Vila, el Casal de la Gent Gran Casa de la Mina, el Centre Cívic Can Cuiàs, l’Espai Cultural Kursaal i l’Hotel d’Entitats.

Amb aquesta acció és pretén donar visibilitat a l’obra de l’autora, de la qual enguany es commemora el centenari del seu naixement. L’Ajuntament de Montcada i Reixac s’ha adherit a la commemoració decretada per la Generalitat, amb diverses accions. Una mostra de les obres de l’autora també es pot llegir als punts de llibre editats per l’Ajuntament i que trobareu a les biblioteques, l’Espai Cultural Kursaal, el Centre Cívic Can Cuiàs, la Casa de la Vila i l’Auditori Municipal.

Més informació.